Isnin, 2 April 2012

"Perangi Sihir"


Wajib bagi anda belajar dan mengetahui kejahatan yang mengancam agar kita dapat mengetahui bagaimana caranya kita mengatasi, membenteng atau membentuk diri mempunyai ketahanan dalaman dalam menangkis, menepis kejahatan-kejahatan ghaib yang biasa disebut “black magic” atau sihir. Sihir ini adalah kerjasama manusia dan jin syaitan iblis laknat terkutuk untuk menyerang dan menganiaya seseorang. Dan kita wajib juga mengetahui kejahatan-kejahatan tersebut amatlah berbahaya dan sangat-sangat merugikan pada diri serta keluarga kita. Bukan setakat boleh menghancurkan keharmonian rumah tangga, ia juga boleh merosak organ tubuh dan menjadikan kehidupan rumahtangga jadi porak peranda, bercerai berai. Atas perbuatan dengki boleh mendatangkan ingatan fikiran bagaimana untuk menganiaya orang atau jiran tetangga. Rasa kesal pada seseorang dibayar dengan kejahatan yang menentang Sunnah dan Al Quran iaitu yang mempergunakan kejahatan-kejahatan jin syaitan iblis laknat terkutuk. Pasti mereka dihasuti oleh jin syaitan iblis laknat terkutuk agar menemui para dukun dan bomoh sihir.



Penyakit misteri atau gangguan misteri yang tidak diketahui asal usulnya. Penyakit dan gangguan misteri tersebut lazimnya adalah penyakit yang datang atau dibawa oleh jin syaitan iblis laknat terkutuk yang setuju bekerjasama dengan manusia-manusia atau para dukun bomoh yang mengamalkan kejahatan-kejahatan ilmu hitam, menerima bayaran upahan ratusan ribuan ringgit untuk menghantar penyakit misteri tersebut kepada seseorang atau dalam rumahtangga seseorang. Sehingga rosaklah kehidupan rumahtangga dengan merasakan sakit, penderitaan dan bermacam-macam sampai ke hujung kaki. Seringkali menjumpai doktor-doktor Alopati atau pergi ke hospital, setelah dilakukan penelitian, pemeriksaan dan didapati tidak ada penyakit pada tubuh mereka. Tetapi saban hari mereka merasakan penderitaan dan sakit dalam tubuhnya. Bermacam-macam simptom-simptom sakit tetapi tidak dapat dikesan menurut ilmu Alopati, ilmu kedoktoran. Di sinilah letaknya penyembunyian dan halusnya permainan “black magic” atau ilmu hitam tersebut.




Apakah kita akan berdiam diri? Apakah kita tidak ingin untuk menggali potensi dalam diri bahawa kita mampu untuk mengatasi cubaan yang datangnya daripada ilmu hitam “black magic” atau sihir tersebut. Apabila kita sudah mengenal di dalam tubuh kita ini ada potensi-potensi yang murni, bersih dan baik, terus, kita isi dengan kekuatan spiritual dengan ayat-ayat Allah, dengan keyakinan dan pengisian amalan terhadap kebesaran kekuatan Allah. Pabila kedua-dua potensi ini digabungkan maka lahir kekuatan spiritual, kekuatan yang luarbiasa dari tubuh dan diri kita. InsyaAllah, kejahatan sihir tersebut berfikir 2 kali untuk masuk ke dalam tubuh anda.

Ini Contoh Amalan Kurafat




Dan disini juga saya mengutip bagaimana mereka yang sudah terlanjur dan tersilap langkah pergi kepada perubatan-perubatan yang bertentangan dengan Aqidah. Juga wajib bagi anda mempelajari, kenapa kita harus melangkah jauh agar tidak tenggelam ke dalam api neraka kerana terlibat dalam mengamalkan konsep sistem perubatan-perubatan yang bertentangan dengan Al Quran dan Sunnah. Malahan, ketika untuk belajar ini bukan setakat untuk benteng diri. Kunci utama kita, menggali, membentuk ketahanan dalaman agar kita mendapatkan ilmu yang bermanfaat di Dunia dan di Akhirat. Mudah-mudahan ke akhir hayat nantinya dapat membenteng diri kita dalam menghadapi sakaratulkmaut daripada gangguan, bisikan, fitnah, aniaya jin syaitan iblis laknat terkutuk yang berlumba-lumba dan berkejar-kejar merangkul dan menarik kita agar tersesat menghadapi sakaratulmaut.



Semoga anda mendapat petunjuk dan penerangan dari Allah sehingga terbuka mata hati anda dan jauh mempunyai keinginan menggali, mengolah dan belajar. Tahukah saudara waktu dan kesempatan untuk belajar yang dituntun oleh guru-guru yang arif dalam bidang ini adalah langkah yang bijak. Anda belajar dengan membaca buka tanpa berguru, syaitan akan berbisik, kesesatan menunggu. Selamat dalam kehidupan di Dunia dan Akhirat pabila anda mula menyedari persoalan ini sangat panas dan ganas mengancam anda. Selamat belajar, insyaAllah selamat di Dunia & Akhirat. Maha benar Allah dengan ayat-ayatNya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan